vrijdag 29 maart 2024, de eerste grote integrale visserijcontrole van het jaar.

Wil jij ook in ons SVBD controleteam als vrijwilliger controleur worden !! lees dan verder .

Kan een afbeelding zijn van 2 mensen, kamperende mensen en gras

Vrijdagavond 29 maart 2024, de eerste grote integrale visserijcontrole van het jaar.

En het was weer een succes.

Er zijn zo’n kleine 99 controles uitgevoerd en er zijn 11 pv’s uitgeschreven.

Een volledig verslag vind u in ons nieuwe SVBD magazine nummer 78

Sta jij klaar om het gezicht te worden aan de waterkant van jouw vereniging? Als lid van het controleteam van de SVBD heb je nu de kans om jezelf verder te ontwikkelen en samen te werken met andere enthousiaste vrijwilligers.

De cursus Controle Sportvisserij is een eendaagse cursus, bestemd voor (aanstaande) controleurs van de SVBD. Je maakt tijdens de cursus kennis met het stelsel van visserijregels, sportvisdocumenten en voorwaarden voor het gebruik van de VISpas. Daarnaast krijg je handvatten voor je sociale vaardigheden bij controles aan de waterkant.

Meer informatie en/of inschrijven stuur een mail naar controle@svbdelfland.nl