Uitslag Koppelwedstrijd 26 september 2024 Prinsenland.

Verslag koppelwedstrijd senioren, SVBD afdeling de Ruischvoorn op 26 september 2024.

Na het loten konden de koppels naar de uitgezette nummers en de voorbereiding kon beginnen.
De hengelkeuze was vrij, dus zag je de feeders en de vaste stokken tevoorschijn komen.
Om 08:00 uur was de start van de wedstrijd zonder signaal vanwege de woonwijk.
Het was net of de vis bij de start al weggejaagd werd door het bombardement met voerballen.

Met 6 koppels en een 1 ling (Wim alleen) moet er toch vis gevangen worden.
En er werd vis gevangen door iedere visser.
Het weer viel alles mee na wat ze hadden opgegeven. Tijdens de Wedstrijd bleef het droog!
Om 14:00 uur klonk het eindsignaal en was het vissen klaar en na het inpakken kon de weging beginnen.

Net voor het eindsignaal had Ger nog een karper in het schepnet . En deze karper belande hierna in het leefnet.
Maar het het is niet voor niets gebleken dat een karper niet in het leefnet bewaard moet worden.
De mannen zijn een halfuur bezig geweest om hem (of haar) los te krijgen van de weerhaak aan de vin.
Een goede les, en ik als wedstrijdleider was er eigenlijk niet blij mee! Volgende keer de afspraak maar weer aanscherpen.

Prinsenland – Lage Land aanbesteding warmteleverancier - Woonstad Rotterdam

13 vissers en 1 afmelding zonder bericht.

Tijdens de prijsuitreiking ging het los met de regen, maar alles bij iedereen was gelukkig al droog ingepakt.

Over de vangst van vandaag ?

Uitslag koppelwedstrijd 26 september in Prinsenland
 Kantnummer Deelnemers.UitslagGewicht
1John Phaff jr – sr67350 gr
2Martin Groenendijk / Theo van Rossum 58530 gr
3Cor Troost / Ger Wensink116380 gr
4Jack / Adri Holleman310004 gr
5Klaus Oort / John Oort214270 gr
6Chris v. Trierum / Arie Sterk49660 gr
7Wim Brons / Handoekje72770 gr

De volgende wedstrijd is 4 oktober 2024 in Bergse bos, Rottebandreef – 2661 Bergschenhoek.

We loten om 07:15 uur en vissen tot 13:30 uur ( Tip transportkar meenemen )

Jack.