FISHING KIDZ Uitslag 23-06-2024-Jeugdwedstrijd, I.S.M. door Oostland Fishing Bleiswijk.

🔸🎣 Jeugd Viswedstrijd 🎣🔸

Verslag Jeugdkampioenschap van Lansingerland.

Sem Oosthoek opnieuw Jeugdkampioen van Lansingerland

Onder zomerse omstandigheden was het heerlijk toeven aan de Berkelse Plas op 23 juni 2024. Vanaf het begin hadden de meeste deelnemers al behoorlijk wat actie en werden de eerste voorns en blieken gevangen.

Na drie uur vissen werd de weging met spanning gevolgd door alle jeugdige vissers en hun begeleiders. Fernan Schouffoer werd derde met 3250 gram voorns en blieken, Emilija Mazys legde met onder andere een mooie zeelt en een giebeltje beslag op de 2e plaats met 3350 gram en Sem Oosthoek deed het toch maar weer en wist zijn titel te prolongeren met 3450 gram.

Jayden Tetteroo (4e) en debutant Luca de Kok (5e) hadden ook een leuk netje vis met respectievelijk 1075 en 850 gram. Mede dankzij Oostland Fishing en de SVBD was er na afloop voor iedereen eremetaal, een waardebon en een loodvrij ImFlo tuigje

Als jeugdcommisie SVBD en Fishing Kidz willen wij onze jeugdvisser inlichten over een spannende viswedstrijden ? Lees snel verder, want ook hier geldt, Vol is Vol….

Kan een afbeelding zijn van 5 mensen, meer en tekst
Kan een afbeelding zijn van 2 mensen, vissende mensen en meer