Jeugd karperkamp The social 2.0- FISHING KIDZ 2024

Jeugd Karper Kamp ‘The Social’ 2.0

– De Jeugd heeft de toekomst! –

PR’s aan diggelen tijdens..jeugd karperkamp.

– Jeugd Karper Kamp ‘The Social’ 2.0 –

“Hier kan geen vliegvakantie of pretpark tegen op, dit was zo dik mam!”

Karper socials 2.0 2024

Aldus één van de vele lovende berichten die we kregen van ouders na een VANG-tastisch Karper Kamp speciaal voor onze Fishing Kidz.

Tijdens deze tweede editie van ons inmiddels populaire Karper Kamp hebben Rico, Jordy, Kay, Finn, Mike, Kriss, Sven, Julian, Thei en Luuk werkelijk ‘de krenten uit de pap’ mogen vangen.

Uitgebalanceerde rigs, secuur gepositioneerde aaspresentaties op een plateau of langs een talud. Niets lieten deze gepassioneerde karperknapen aan het toeval over! En met succes!

Maar liefst 9 vissen wisten deze gedreven rakkers over het netkoord te dirigeren met een indrukwekkend gemiddeld gewicht van 14.2kg!

U begrijpt dat er dat weekend behoorlijk wat persoonlijke records zijn gesneuveld! Een weekend dat in het teken stond van kameraadschap, buitenleven, visveiligheid, bodemverloop, voerstrategieën en de inzet van verschillende onderlijnen.

Een onvergetelijk avontuur dat alleen maar mogelijk met de tomeloze inzet van vrijwilligers, gulle sponsoren en uw bijdrage in de vorm van contributie.

Denk jij nou: ‘Ik wil ook meeloten voor de volgende 3 edities in 2025!’

Stuur dan snel een mailtje naar fishingkidz@svbdelfland.nl en geef je op voor de mailinglist.

Zo ben jij ook als eerste op de hoogte van alle spetterende activiteiten die SVBD Fishing Kidz te bieden heeft!

Karpervangst SVBD Fishing Kidz jeugd karperkamp 2.0 2024-1
Karpervangst SVBD Fishing Kidz jeugd karperkamp 2.0 2024-2