VRIJWILLIGER SVBD van het kwartaal 2024 en van het jaar.

En de vrijwilliger van het kwartaal is geworden !

Kan een afbeelding zijn van 2 mensen en tekst
Teun Pasterkamp en Eric Muijselaar.

Eric Muijselaar.

VRIJWILLIGER SVBD VAN HET KWARTAAL.

Vrijwilliger van het kwartaal en van het jaar 2024.

Deze keer is Eric Muijselaar vrijwilliger van het kwartaal geworden en ook van het jaar 2024. Per jaar geven wij 4 magazines uit, met in elk kwartaal een andere vrijwilliger.

Uit die 4 kwartalen heeft het SVBD bestuur de vrijwilliger van het jaar gekozen en ook dit is Eric geworden. Wij als SVBD feliciteren Eric van harte en hopen dat hij nog vele jaren mee wil blijven helpen bij onze vereniging SVBD.

Dit is de reden waarom hij vrijwilliger van het jaar is geworden.

Eric zet zich zelf in voor de hengelsport-controles en controleert dan ook zelf regelmatig mensen langs de waterkant. Eric heeft er onder meer voor gezorgd dat de SVBD een aantal grote controles verricht met Politie, Handhaving, Staatsbosbeheer en ZHL.

Vrijwilligers zoals Eric zijn cruciaal voor een hengelsport vereniging als SportVisserij Belangen Delfland.

Wij zijn dan ook enorm blij met “alle actieve” vrijwilligers binnen onze vereniging SVBD !

Wil jij ook eens komen helpen bij één van onze projecten en word jij dan misschien ook een keer vrijwilliger van het kwartaal.

Stuur dan een mailtje naar projecten@svbdelfland.nl met je naam, adres en telefoonnummer!